דיור מוגן בתל אביב הוא בגדר פתרון מושלם למי שחי ונושם בקצב של "העיר ללא הפסקה" ולא מתכוון לשנות את אורך חייו מחד ומאידך, רוצה לחיות בסביבה ירוקה ושקטה על איכויותיה של העיר המשגשגת הנמצאת בצמיחה מתמדת דברו כבר רבים וטובים, כולל המשורר נתן אלתרמן, אתו קשה להתחרות הן מבחינת יכולתו המילולית והן מבחינת אהבתו לתל אביב.

דיור מוגן בתל אביב הוא בגדר פתרון מושלם למי שחי ונושם בקצב של "העיר ללא הפסקה" ולא מתכוון לשנות את אורך חייו מחד ומאידך, רוצה לחיות בסביבה ירוקה ושקטה על איכויותיה של העיר המשגשגת הנמצאת בצמיחה מתמדת דברו כבר רבים וטובים, כולל המשורר נתן אלתרמן, אתו קשה להתחרות הן מבחינת יכולתו המילולית והן מבחינת אהבתו לתל אביב.
אם מנסחים בקצרה את הסיבות לגור בתל אביב, ובמתחם הדיור המוגן היוקרתי של "בית בלב" בפרט, תל אביב היא עיר שמשמרת בליבה את העבר, מקדישה את מחשבותיה להווה ונושאת עיניה אל העתיד.

דיור מוגן בת"א – העיר שיודעת לשמור על זיכרונות

כשחושבים על היסטוריה, לרוב חושבים על ירושלים, אך דווקא תל אביב הצעירה בת ה-100 מציעה לכם סביבה מלאה זיכרונות במתחם הדיור המוגן בתל אביב. תל אביב הייתה מקום מושבה הראשון של הכנסת, מקום בנייתו של מגדל שלום מאיר- גורד השחקים הראשון במדינת ישראל. גם בית הקולנוע הראשון בישראל הוקם בתל אביב. תל אביב עדה לכל הצמיחה וההישגים אותם אנו חייבים לדור שבנה את מדינת ישראל במו ידיו והגן עליה מיום הקמתה.
דיור מוגן בתל אביב מקרב אתכם יותר מכל אל הזיכרונות האישיים שלכם מהעיר הדינמית שמשתנה בהתמדה. היזכרו בימי הנעורים בין רחובותיה המוכרים והמוכרים פחות של העיר, וחזרו אל "בית בלב" שם מצפה לכם דיור ברמה גבוהה וסביבה חברתית איכותית, חזרו את העיסוקים המועדפים עליכם או שבו לשיחה מרתקת עם חברים.

דיור מוגן בתל אביב – עיר של "כאן ועכשיו"

למגורים בדיור מוגן בת"א יתרונות רבים מעבר לנוסטלגיה.  בית בלב תל אביב מזמין אתכם לגור בבניין מטופח  המשקיף לפארק ירוק, במיקום אידיאלי בצפון השקט  של תל אביב, בסמוך לשכונת צהלה היוקרתית, למסעדות ולמרכזי העסקים, הקניות והבילוי של רמת החייל. במרחק קצר מפארק הירקון וקניון איילון ובקרבת סניפי קופות חולים ובנקים. ליהנות מטיול נעים בפארק ולהגיע בקלות לכל מקום בתל אביב.
רשת דיור מוגן "בית בלב" מאפשרת לדייריה ליהנות משני העולמות: מחד תל אביב המסחררת המרעיפה עליכם מכל טוב ומאידך מתחם דיור מוגן איכותי ואינטימי שבו כל פרט מותאם לכל צורך, שם תוכלו להתרווח וליהנות משקט, שלווה ,ביטחון וחברה לבחירתכם.

דיור מוגן בתל אביב  – העתיד כבר כאן

סביבת המגורים בתל אביב בכלל, ורמת הדיור המוגן בעיר בפרט רק משתפרת. לאחרונה השקיעה עיריית תל אביב משאבים רבים בעיצוב וחידוש חזות העיר ובפיתוח התשתיות לרווחת כלל התושבים. המודעות לאיכות הסביבה הולכת וגדלה והעיר משקיעה רבות בפיתוח והרחבת השטחים הירוקים. השכונות החדשות שובות את העין לא רק בזכות חזותן המושכת אלא מעצם היותן מתחמי יוקרה המתוכננים עד הפרט האחרון, שכונות אלו מושכות אליהן אוכלוסייה איכותית ותורמות לעליית רמת החיים בתל אבי, ודיירי מתחם הדיור המוגן מרוויחים מכך בגדול.
כדאי להזכיר גם את  מערכת התחבורה המתקדמת: בתל אביב נבנות שתי תחנות רכבת חדשות , מתווספים קווי אוטובוס חדשים וגם הרכבת הקלה בדרך. כל אלו יספקו פתרון חלקי לפקקים והזיהום כדי שכל תושבי הבירה התרבותית של ישראל  ינשמו לרווחה.
מבלי להאט את הקצב סוללת תל אביב את דרך המלך אל העתיד ומזמינה את תושבי הדיור המוגן מאת "בית בלב" לחלוק עם העיר הצעירה לנצח את עתידה המזהיר.
יש שלב בחיים שבו אפשר לנוח, להתפנק  ולתת לאחרים לעשות את העבודה הקשה.

אצלנו תוכלו ליהנות מכל היתרונות

הנהלת "בית בלב" וצוות העובדים שלנו מזמינים אתכם להתאהב מחדש בעיר ללא הפסקה ולבקר במתחם הדיור המוגן שלנו בלב תל אביב. תוכלו להתרשם מהמתחם המוקפד, התנאים המועדפים והיחס החם של הצוות לדיירי ומבקרי בית דיור מוגן.

אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה, צוות "בית בלב"